Remarketing

Jak wykorzystać remarketing do zwiększenia sprzedaży w internecie?

Najbardziej skuteczna reklama internetowa to ta, która jest precyzyjnie dostosowana do zainteresowań użytkownika. Kampanie z wykorzystaniem  retargetowania  zapewniają nieprzerwaną komunikację między firmą a potencjalnym klientem i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży. Benefirst wprowadza  remarketing, stanowiący funkcje reklamy AdWords, w sytuacji kiedy to cele biznesowe obsługiwanych firm zakładają zwiększenie zasięgu reklamy. Kampanie remarketingowe  widoczne są w całej sieci reklamowej Google i docierają do szerokiej grupy odbiorców o określonej charakterystyce.

Co to jest remarketing?


Remarketing Google AdWords to wzmocniona w swym oddziaływaniu kampania linków sponsorowanych. Kampanie remarketingowe polegają na kierowaniu reklam do wszystkich użytkowników witryny. Oznacza to, że reklamy remarketingowe wyświetlane są internautom, którzy odwiedzili Państwa stronę firmową. 


Co to jest remarketing?


Google analizuje treść Państwa strony internetowej i witryny odwiedzane przez internautów, by następnie w oparciu o uzyskane dane wyświetlać kontekstowo trafne reklamy kierowane na słowa kluczowe. Informacje pozyskane przez Google o zainteresowaniach użytkowników, pozwalają określić  m.in. częstotliwość odwiedzania witryn z poszczególnych kategorii.

Remarketing
Kampanie remarketingowe można stosować w sieci partnerskiej Google czyli na stronach internetowych na których wyświetlane są reklamy Google. Zasięg stron partnerskich należących do  Google  to  około 96% wszystkich internautów, a to oznacza około 16 milionów polskich użytkowników.


Jeśli Państwa witrynę odwiedza wielu użytkowników, którzy nie dokonują zakupu, to wówczas kampania  remarketingowa, wdrożona przez zespół Benefirst zachęci potencjalnych klientów do powrotu na stronę firmową.

 

Zalety remarketingu:

  • reklama pozwala poprawić świadomość marki,
  • kampanie remarketingowe docierają do wszystkich użytkowników witryny,
  • reklama przyciąga użytkowników, którzy nie dokonali zakupu,
  • reklama przyczynia się do ilości zrealizowanych celów biznesowych firmy jak np. sprzedaż produktu w sklepie internetowym,
  • kampanie remarketingowe zachęcają klientów do kupowania kolejnych produktów.

 

Jak działa remarketing?


Proponowa przez nas stratega promocji firm gwarantuje zadowalające efekty sprzedażowe. Naszą wysoką jakość obsługi docenia wiele firm stając się naszymi stałymi partnerami biznesowymi.