Najbardziej skuteczna reklama internetowa to ta, która jest precyzyjnie dostosowana do zainteresowań użytkownika. Kampanie z wykorzystaniem retargetowania zapewniają nieprzerwaną komunikację między firmą a potencjalnym klientem i przyczyniają się do wzrostu sprzedaży. Benefirst wprowadza remarketing, stanowiący funkcje reklamy AdWords, w sytuacji kiedy to cele biznesowe obsługiwanych firm zakładają zwiększenie zasięgu reklamy. Kampanie remarketingowe widoczne są w całej sieci reklamowej Google i docierają do szerokiej grupy odbiorców o określonej charakterystyce.
Remarketing Google AdWords to wzmocniona w swym oddziaływaniu kampania linków sponsorowanych. Kampanie remarketingowe polegają na kierowaniu reklam do wszystkich użytkowników witryny. Oznacza to, że reklamy remarketingowe wyświetlane są internautom, którzy odwiedzili Państwa stronę firmową.
Google analizuje treść Państwa strony internetowej i witryny odwiedzane przez internautów, by następnie w oparciu o uzyskane dane wyświetlać kontekstowo trafne reklamy kierowane na słowa kluczowe. Informacje pozyskane przez Google o zainteresowaniach użytkowników, pozwalają określić m.in. częstotliwość odwiedzania witryn z poszczególnych kategorii.
Kampanie remarketingowe można stosować w sieci partnerskiej Google czyli na stronach internetowych na których wyświetlane są reklamy Google. Zasięg stron partnerskich należących do Google to około 96% wszystkich internautów, a to oznacza około 16 milionów polskich użytkowników.
Jeśli Państwa witrynę odwiedza wielu użytkowników, którzy nie dokonują zakupu, to wówczas kampania remarketingowa, wdrożona przez zespół Benefirst zachęci potencjalnych klientów do powrotu na stronę firmową.
Proponowa przez nas stratega promocji firm gwarantuje zadowalające efekty sprzedażowe. Naszą wysoką jakość obsługi docenia wiele firm stając się naszymi stałymi partnerami biznesowymi.