Kampanie lokalne

Lokalna kampania linków sponsorowanych

Reklama w sponsorowanych wynikach Google jest coraz bardziej popularną formą promocji lokalnych firm. Jeżeli prowadzicie Państwo działalność gospodarczą lokalnie, to Państwa klientami są przede wszystkim internauci mieszkający w tym samym regionie, czy miejscowości. Zespół Benefirst składa się z doświadczonych managerów PPC, którzy na potrzeby kampanii reklamowych przygotowują indywidualne rozwiązania dla współpracujących z nami firm.

Lokalna reklama w internecie

Jeżeli firma działa lokalnie, reklama internetowa w wyszukiwarce Google za pomocą linków sponsorowanych jest skutecznym i tanim rozwiązaniem.

lokalna reklama w internecieObsługiwane przez nas firmy, które zdecydowały się na lokalną promocję to:

  • salony fryzjerskie i kosmetyczne,
  • siłownie, fitness i solarium,
  • salony sukien ślubnych,
  • prawnicy,
  • warsztaty samochodowe,
  • firm budowlane i wykończeniowe,
  • hydraulicy i elektrycy,
  • szkóły językowe, korepetytorzy,
  • przedszkola i żłóbki,
  • restauracje, pizzerie, kina,
  • salony meblarskie, stolarze, salony mebli na wymiar,
  • stomatolodzy, lekarze specjaliści i weterynarze.

Korzyści reklamy lokalnej:

Reklama lokalna jest tańsza w porównaniu do krajowej kampanii linków sponsorowanych. Przekaz reklamowy koncentruje się na loklanym rynku, wobec czego konkurencja jest mniejsza i z tego powodu reklama jest tańsza.

Reklama jest skuteczniejsza. Reklamę linków sponsorowanych możemy dostosować tak, by Państwa przekaz reklamowy wyświetlany był internautom, którzy poszukują produktów lub usług w określonym mieście, województwie lub regionie.

Jak działą reklama lokalna?

Internauta szuka restauracji w Poznaniu z pomocą komputera lub telefonu komórkowego, wpisuje słowo kluczowe ?restauracje Poznań? w wyszukiwarce Google. Osobie zainteresowanej wyświetla się reklama Państwa restauracji wraz z numerem telefonu, adresem i mapą. Internauta klika w reklamę i przechodzi na Państwa stronę internetową lub bezpośrednio dzwoni.

Jak działa reklama lokalna?Internauci często szukają konkretnej usługi na terenie wybranego miasta. Prowadząc działalność gospodarczą wyłącznie w obrębie województwa nie opłacalne jest inwestowanie w reklamę o globalnym zasięgu.  Wówczas bezcelowe staje się wyświetlanie reklamy firmy działającej na terenie  województwa wielkopolskiego internautom znajdującym się w Krakowie. Lokalne linki sponsorowane pozwalają na precyzyjne dotarcie do grupy docelowej ale i koszty prowadzonej kampanii są zdecydowanie niższe.

Warto również przy stosowaniu kampanii lokalnej podać adres lub numer telefonu firmy w reklamach tekstowych AdWords. Lokalizacja firmy pojawi się na Google.pl lub Mapach Google.