Google Display Network

Reklama w sieci kontekstowej Google

Trudno wyobrazić sobie dziś kampanię reklamową, która omijałaby internet. W sieci możliwości promocji firm i ich produktów lub usług są ogromne. Internet oferuje reklamodawcom, nieporównywalnie więcej, niż w tradycyjnych mediach, kanałów emisji i metod sformułowania skutecznego przekazu reklamowego. Sztuką jest właściwe zgranie form reklamowych z celami biznesowymi firmy. Benefirst oferuje pełną obsługę kampanii reklamowej w formie reklamy graficznej (banerowej) emitowanej na portalach i serwisach tematycznych za pomocą Google Display Network (GDN).


Skuteczna kampania w sieci kontekstowej

Reklama w sieci kontekstowej GoogleGoogle Display Network to sieć reklamowa Google, która skupia wiele stron internetowych z różnych branż. Reklama w sieci ma wiele zalet, ale przede wszystkim, od tradycyjnego przekazu reklamowego wyróżnia ją interaktywność. Zainteresowany nią internauta przechodzi po kliknięciu na witrynę reklamodawcy, gdzie może zamówić produkt lub usługę. Interaktywne właściwości czynią tą formę reklamy za szczególnie skuteczną w sytuacji, gdy firma sprzedaje produkty czy usługi on-line.

Na czele wiodących sieci reklamowych dostępnym polskim reklamodawcom znajduje się Sieć reklamowa Google, która oferuje wyświetlanie reklam graficznych, tekstowych i video.  W Polsce sieć reklamowa Google to najchętniej wybierana przez reklamodawców platforma reklamowa, która pozwala na dotarcie do 95% polskich internautów.  

Benefirst emituje kreatywne i skuteczne reklamy banerowe, współpracujących z nami firm, na witrynach należących do sieci reklamowej Google czyli: YouTube, Blogger, Gmail, Google maps, Google finance oraz na witrynach partnerów Google, takich jak Onet, Gazeta.pl, nk (Nasza-Klasa) czy Facebook, a także na tysiącach mniejszych serwisów z każdej branży należących do programu Google AdSense, który pomaga wydawcom online zarabiać na wyświetlaniu odpowiednich reklam.

Reklama w Google Display Network to doskonałe narzędzie do zbudowania wizerunku firmy i zwiększenia oglądalności strony internetowej. Standardowo kampania rozliczana jest w modelu CPC (reklamodawca płaci za klientów przekierowanych na stronę firmową), jednakże istnieje możliwość rozliczania w modelu CPM (model płatności za liczbę wyemitowanych reklam).

Możliwości kierowania reklamy w Google Display Network

Kontekstowo
System Google analizuje treść witryny pod kątem wybranych słów kluczowych i wyświetla reklamę obok treści nawiązujących tematycznie do przekazu reklamowego. Sieć reklamowa Google podzielona jest na dziesiątki kategorii, a w każdej z kategorii znajdują się strony odpowiadające każdej branży.

Behawioralnie  
Google analizuje zachowania użytkowników, wpisywane przez nich hasła i na tej podstawie tworzy profile behawioralne internautów. Remarketing zapewnia sposób kierowania i przedstawiania reklamy określonym, wyodrębnionym użytkownikom internetu, którzy odwiedzili Państwa witrynę lecz nie dokonali zakupu. Za pomocą sieci reklamowej Google możemy dla Państwa wyemitować  reklamę i powtórnie skierować potencjalnego klienta na stronę firmową.

Sieć reklamowa Google (Google Display Network) pozwala umieszczać reklamy na różnych stronach informacyjnych, blogach i innych witrynach z każdej branży.

Sieć reklamowa Google

 

Internet w odróżnieniu od pozostałych mediów pozwala promować marki czy produkty także tym firmom, których budżety marketingowe są skromne. W oparciu o cele biznesowe współpracujących firm, Benefirst proponuje skuteczną ale i zarazem opłacalną pod względem kosztów strategię obecności Państwa firmy w internecie. Sieć reklamowa Google (Google Display Network), pozwala firmom osiągnąć jeszcze większe sukcesy w reklamie AdWords. Zapraszamy do kontaktu, a nasz zespół wyjaśni Państwu w jaki sposób wykorzystać Sieć Reklamową Google, aby osiągnąć sukces w reklamowaniu się, niezależnie od tego, czy chcą Państwo promować swoją markę, czy też osiągnąć wysoką sprzedaż.