Zasięg Pozycjonowania

Lokalnie, krajowo, zagranicznie czy na długi ogon?

Ewolucja internetu pokazała, że prowadzenie biznesu w sieci jest możliwe do realizacji. Wystarczyło klika lat, by internet stał się globalnym miejscem prowadzenie działalności biznesowej wielu firm. Aktualnie szacuje się, że w Polsce z wyszukiwarki Google korzysta miesięcznie ponad 15 mln użytkowników. Dane o milionach potencjalnych klientów, skłaniają firmy do rozpoczęcia internetowej działalności gospodarczej. Warto jednak pamiętać, że o szerokie grono internetowych klientów walczy wiele konkurujących między sobą firm.

Jak pozycjonować?

Wiele firm na początku współpracy pyta nas jak się pozycjonować. Wybrać pozycjonowanie na  frazy, nawiązujące do działalności firmy czy też na tzw. długi ogon (long tail)? Zawsze odpowiadamy, że realizowanie usługi pozycjonowania ma wymierne korzyści przede wszystkim wtedy, jeśli za pośrednictwem tej formy reklamy realizujecie Państwo cele wizerunkowe lub biznesowe. Każda firma z danej branży ma różne cele marketingowe. Dlatego też Benefirst tak dużą uwagę przykłada do budowy właściwej strategii promocji witryny obsługiwanych firm.

Proces pozycjonowaniaWspółpracę rozpoczynamy od ustalenia celu pozycjonowania, by następnie dobrać właściwe techniki złożonego procesu SEO. Jeśli na przykład zależy Państwu na budowie wizerunku, a celem firmy jest bycie liderem w branży to wówczas najlepszym rozwiązaniem będzie pozycjonowanie się na popularną frazę jak np. meble.

Z kolei gdy cel ma przede wszystkim wymiar sprzedażowy, a najistotniejsze będzie dla Państwa pozyskanie jak najszerszego grona potencjalnych klientów, to wówczas proponujemy pozycjonowanie się na tak zwany długi ogon (long tail).